Zašto blog?

Zuitus Unique Intellectual Thought

Oduvjek mi je bila želja da imam svoju vlastitu web stranicu na kojoj bih mogao da pišem i objavljujem ono što želim. S obzirom da je stranica malo “logistički” zahtjevna, odlučujem se na malo manje kompleksan projekat. To je blog kojeg prislanjam na trenutno konstruisane social media profile na Twitter-u, Facebook-u, Flickr-u i SlideShare-u. Od nečega se mora početi i mislim da je ovo dobra osnova za daljnji razvoj.

Z.U.I.T. je skraćenica od Zuitus Unique Intellectual Thought. Nešto originalno, nešto što pripada samo meni i što sigurno nećete pronaći nigdje na netu. U skorijoj budućnosti ispod branda Z.U.I.T. vjerujem da će se nalaziti vrijednosti koje će biti globalno poznate: proizvodi, usluge, događaji, iskustva, osobe, mjesta, organizacije, informacije i ideje. Možda je malo preambiciozno…ali ovakva odrednica će me “gurati” naprijed i tjerati da dam sve od sebe kako bi opravdao gore postavljeni cilj.

Zahvaljujem se čitaocima koji čitaju moje postove i nadam se da će u njima pronaći edukativne, informativne i zabavne stvari.

    • Alma
    • 12. Juni 2010.

    “…citaocima…”?
    Zenski rod ne moze da da misljenje?

    U zivotu sve evolucionira, tako i jezik koji koristimo zahvaljujuci procesima misljenja pomaze nam da izrazimo ono sto mislimo.
    Bila bih zahvalna da se postuje moj rod i samim tim moja licnost.
    Hvala.

    • Pod “Zahvaljujem se čitaocima koji čitaju moje postove i nadam se da će u njima pronaći edukativne, informativne i zabavne stvari”. zaista
      sam mislio na sve moguce rodove. Mozda grijesim, ali mislim da ne postoji zenski rod mnozine od imenice citalac.

      Jos jednom, nema nikakve namjere da se ne postuje zenski rod🙂

    • Alma
    • 13. Juni 2010.

    POkusat cu da ti dam primjere:
    – Citaocima i Citateljkama,
    – “Zahvaljujem se onima koji citaju …”

    Eh! Sve one sto se ne kaze ima mogucnost da se predstvavi kao nesto sto ne postoji. (zato sre toliko prica o postojanju Boga, da bi se u memoriju i svaku poru naseg tijela ucrtalo da postoji!:)

    Vjerovatno mislimo na sve moguce rodove, ali navikom ih sve uglavnom svrstamo pod muski rod. helem, ja kao zena bih voljela da ovdje budem predstavljena preko roda koji postoji u nasem jeziku.

  1. No trackbacks yet.

Komentariši

