Seminarski rad_Odnosi s javnostima

SEMINARSKI RAD

Odnosi s javnostima u funkciji kreiranja pozitivnog imidža kompanije


Kompletan rad PDF-u možete pronaći ako kliknete OVDJE!


U okviru ovog rada bavićemo  se  odnosima s javnostima, i to  u funkciji kreiranja pozitivnog imidža kompanije.
Na samom početku rada izložit ćemo kratak historijat odnosa s javnostima,  te ih pokušati  definisati.  Zatim ćemo se osvrnuti na centralni koncept odnosa s javnostima- imidž, i njegov značaj za kompaniju.


  1. No trackbacks yet.

Komentariši

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava / Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava / Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava / Promijeni )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Odjava / Promijeni )

Povezivanje na %s

%d bloggers like this: