Diplomski rad_Medijski menadžment

DIPLOMSKI RAD

Kulturni i ekonomski značaj tradicionalnog vašara u Puračiću



Kompletan rad u PDF-u možete pogledati ako kliknete OVDJE!

Video prilog  diplomskog rada možete pronaći i pogledati:

1 dio (OVDJE!)

2 dio (OVDJE!)






    • Alma
    • 12. Juni 2010.

    Ne mogu da pogledam video!?

    Tema mi je odlicna, ali ja opet odoh negdje unutar mene i vidim seb kako jedem secernu vunu, mirise pecenje, puno naroda, muzika svira sa svih strana, podignem secernu vunu da ne smeta ljudima, ali kada spustim ruku vidim da su mi je pojeli oni koji su veci od mene.

    Vidim pape, cipele po ulici, puno ljudi koji me nosi i nem apotrebe da hodam. Mirise narod u svojoj najboljoj odjeci. …

    Onda onaj sladoled i ona lizala, onda sutlija sa kajmakom u zemljanim posudama, pite,…

    vidim biciklo i moj djed na njemu, visok, obucen lijepo, crven u licu,…

    Majka sjedi na taburetu, pusi, gleda sta se kuha na sporetu, zidovi bijeli, oko nje na seciji njena tri sina,…Mi djeca iz jedna sobe u drugu, pa vani, preko stepenica na garazu da jedemo grozde. Sve lijepo zategnuto, sredjeno,…
    BUnar iza kuce, Mina na prozoru, cuje se muzika sa vasera.

    • Video jos uvijek nije postavljen. Evo vec sedmicu kontam kako da “isjecem na komade” taj diplomski
      i da ga postavim na you tube posto je na istom dozvoljeno postaviti video u trajanju od 10 minuta, a
      moj diplomski je nekih 12. “Bice”, kao sto nasi politicari kazu.

      Odlican povratak u proslost, odlicna deskripcija! I danas dan je vaser u Puracicu uspio zadrzati neke od
      svojih fundamentalnih osobina, sadrzaja i svog smeka!

  1. No trackbacks yet.

Komentariši

