Set fotografija_Lukavac

Povod za objavljivanje seta fotografija vezanih za Lukavac je vrlo jednostavan. Naime, svaki put kada se nađem u situaciji da radim na nekom projektu, veliki dio vremena, koncentracije i živaca izgubim na pronalasku fotografija vezanih za temu.

Zbog toga želim da probam barem djelimično pokušati poštedjeti muka sve one koji rade projekte koji su vezani za grad Lukavac. To je moj mali doprinos zajednici korisnika interneta koji će u mojim fotografijama, u najboljem slučaju, pronaći “onu pravu” ili barem pronaći inspiraciju kako da je sami učine.

Fotografije su nastale tokom rada kao novinar dopisnik za Tuzlanski list i volonter u Općini Lukavac. Za objaviti sam izabrao samo određene…one koje za mene predstavljaju dio objektivom zaustavljenog vremena i vezuju me za određena iskustva.


Set fotografija možete pogledati OVDJE!


Sanel Prelić polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje.  Neovlašteno korištenje bilo koje fotografije, bez dozvole vlasnika autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i podložno je tužbi.

    • Alma
    • 19. Juni 2010.

    U posljenje vrijeme tesko mi je da se izrazim sa rijecima i preko fotografija i slika nasla sam ono sto osjecam.

    Odusevlljena sam sa fotografijama od Pep Bonet i njegovim nacinom da prenese emocije koje se zive u razlicitim podrucjima nama poznatog i nepoznatog zivota.

    http://www.pepbonet.com/faithinchaos_streetlife/faithinchaos_streetlife01.html

    U slikama Remedios Varo sam nasla vrijeme kao simbol onoga sto se ne moze da uhvati ni zaustavi, vec prolazi uz kreativnost, fantaziju i ideju da je sve moguce.

    “Fantazija mojih koraka” http://libealebrije.files.wordpress.com/2008/06/12009937433587.jpg

    I preko Salavor DAli, “Perzistencija sjecanja” (nisam dobra sa prevodima), nasla sam odgovor na pitanje kako bih voljela da nekada pretvorim vrijeme u nesto sto stoji i da se ne mice, da ne ide nigdje i ja sa njim da budem i da prihvatim da treba da cekam.

  1. No trackbacks yet.

Komentariši

