Eksluzivno! Magistar kokuz: 13 extra razloga zašto sam aplicirao za posao u Afganistanu

  1. Zato što sam iscrpio sve mogućnosti da pošteno pronađem posao (za nepoštene načine sam bez porodičnog pedigrea, a nemam niti novca).
  2. Zato što ne mogu više podnijeti da osobe sa sumljivo završenim sumljivim privatnim fakultetima sumljivo dobijaju sumljive poslove.
  3. Zato što mi je obećanja više pun …
  4. Zato što sam definitivno izgubio vjeru da mladi mogu nešto promijeniti, inferiorni su i vrlo lako i za male ustupke se povlače i postaju oni protiv kojih su se do juče tako glasno borili.
  5. Zato što nažalost potvrđujem svoju bojazan da većina mladih kao svoje uzore  ima osobe sumnjivih ličnih i profesionalnih kvaliteta, kopiraju njihove prakse i time ne ostavljaju nikakvu nadu za bolju budućnost.
  6. Zato što postajem agresivan kada mi neko kaže „biće“, „daće dragi bog (u sve tri konstitutivne verzije)“, i „strpljen spašen“.
  7. Zato što mi više zlo od čekanja u redu da ovjerim knjižicu na birou.
  8. Zato što mi je više muka objašnjavati  osobama na visokim društvenim funkcija u extra sređenim ofisima  svoju situaciju  i pričati „ u prazno“ svoje probleme.
  9. Zato što se počinjem loše osjećati kada se drugi sažaljevaju nadamnom.
  10. Zato što više nemam „obraza“  posuđivati pare od drugih.
  11. Zato što mi je žalosno gledati kakvi ljudi se bave Korporativnim komunikacijama.
  12. Zato što mi je vrijeme da lagano razmišljam o ženidbi i stvaranju porodice, a ovim „puževim“ korakom to bi se moglo desiti za tek 125 godina.
  13. Zato što se ne mogu, a niti želim, sa 26 godina  pomiriti  sa onime kako jest.
    • Dino
    • 18. Juni 2010.

    Samo 13 razloga:) Ja bih naveo barem 113 ali nemam toliko prostora za oglasavanje. Tri simpaticne studentske lazi nekada su bile: “od sutra pocinjem uciti”, “ovo mi je posljednja cigareta” i “lezi kraj mene necu ti nista”.
    Tri bosanske nimalo simpaticne lazi danas su “samo da se vratim na svoje, tudje mi ne treba”, “nisam se ja borio da mi neko sutra plati za to” i “Allaha mi”.
    A najodvratnije dvije rijeci koje su danas u masovnoj upotrebi koje itekako oslikavaju stanje naseg drustva su odraditi i extra te vec si naveo ona izreka od koje postajes uskurativan, AKO BOG DA.
    Nije mi samo jasno zasto se javno ispovjedash u vezi svoje odluke, kao da se pravdas nekome sto ides. Boli te tuki take the money and run.

    • lukavac ergo nixili
    • 18. Juni 2010.

    Brod: postoji li nada i ima li izlaza iz svijeta kojeg poznajemo?
    Kafka: Nade ima dovoljno…
    ali ne i za nas.

    ab(s)

    homo L: postoji li nada i ima li izlaza iz svijeta kojeg poznajemo?
    Zuitus: nade ima dovoljno (za arapčiće, mujkiće, tihiće, tufekčiće, lagumdžije, dodikoviće….)… ali ne i za nas (homini sacri).

    Je li teža ova nemoc pojedinca ili indiferentnost zajednice s kojom zivi?
    Cudno je to sve, u vremenu kad su prijatelji najpopularniji – facebook (s)hit – tako malo ih ima.

    Tuzno, zalosno, jadno, bijedno…

    • Homo Duplex
    • 18. Juni 2010.

    Dragi bog nikom ne da, oni sami uzimaju. Pa tako i ti…

    • Mirza Durmisevic
    • 18. Juni 2010.

    Ne predaji se prijatelju! Bice posla, ako bog da, samo polahko! :-))))

    • Alma
    • 18. Juni 2010.

    Samo naprijed!!! Nadam se da ce te ubrzo da pozovu.
    Za mene je nabolji 13i komentar.

    Dino – Odlican komentar!

    Sa parama ili bez para smatram da trebamo da imamo u vidu politiku, da je budemo svjesni na mikro i makro nivoima. Da se razumijemo, da prihvatimo i da se zastitimo.

    Preporucujem knjigu: Ayn Rade “Atlas shrugged”, 1957

    I usput da vas upitam:
    Da li je tacno da se u Sarajevu pravi najveca USA ambasada za Centralnu Evropu?

    • Alma
    • 19. Juni 2010.

    Sinoc se vracam kuci i mislim na razloge zasto ne bi aplicirali u Afganistanu. KOji bi mogli da budu?

    • Voodoo Land
    • 20. Juni 2010.

    Mogu samo kratko i jasno reci ovo stanje mi se cini kao NEMOGUCA MISIJA od Tom Kruza. Sva sreca i danas gledam Branku Kockicu i dokumentarne emisije, jer jednostavno sam ne mogu nista promijeniti. Tako pravim svoj svijet kako bih ostao normalan. Prinudjem sam na to da imam svoj svijet kako bih ostao normalan. Da nije tako pukao bih kao nuklerana elektrana u Cernobilu. Napominjem, budan sam i svjestan i imam u sebi reakciju. Nisam se formirao u mrtvu cahuru. Kad tad cu iz cahure-larve biti spreman da poletim. Sve dok tako razmisljam ziv sam i budan. Trudi se da nemas ni jednog razloga, a zivi kao da ih imas milion. Jer jedino tako ces biti dosljedan i ostati normalan. Novi svjetski poredak cini svoje, a oni nas prave da sluzimo njima, pa da ujedno i kreiramo sebi 13 razloga kako bi im pali na koljena, prolili krv, degradilirali sopstveni svijet i sluzili necemu cemu nas uce da nemozemo bez njega, a to je, sto bi rekao Goran Bare: “Novac, prokleti novac”. Ja cu imati 13 razloga da ostanem normalan, pa ako puknem javim heheeheheh. Moj je stav: Radije cu sijati mohune i krompir nego da ratujem u Afganistanu i slicnim mjestima. Nedaj se LAVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Samo da ti kazem PRESTAO SAM GLEDATI VIJESTI sto je suprotno onome za sta smo se skolovali, to je jedan od niz razloga kako u ovoj j…. drzavi ostati normalan. Moras imati dobar filter i non-stop ga cistiti kako bi bio sposoban da dozvoljavas svom mozgu sta da u njega ulazi. Ne totalna degradacija TV, nego da postoji filter kao sto sam vec rekao. Totalna degradacija TV napravit ce nas jos vecom latentnoscu, a zamisli kada bi i oni koji se svrstavaju u srednju stalez uveli totalnu degradaciju TV. Onda ne bi ni ovako reagovali kao sto sada reagujemo, preko interneta i slicno. Samo da ne padnemo. Ali sad ce i 2012 pa svejedno ce kraj, a ako neko prezivi 2012. nece izdrzati dugo jer ga ceka sunceva solarna oluja 2013. heheheheeheheheheeheh Zato uzivaj u stvarima koje ti gode. Znam da je tesko na ovom vremenu, ali jednostavno moras ako zelis da zivis. ZIVOT JE TAKAV.
    Pozdrav iz Distrikta

  1. No trackbacks yet.

Komentariši

