I'm back!

Prošlo je dugo vremena od kada sam napisao svoj zadnji post. Razlog je složen! I pokušat ću ga objasniti.

Prvo uzroci. Postoji samo jedan: počeo sam raditi. I imam neke nove obaveze, interese…i blog mi je totalno u drugom planu. A iskreno, jako mi je žao zbog toga jer ja stvarno želim i volim pisati.

Više puta sam si kao obavezu postavio to da napisem post, ali svaki put kada bi sjeo i pokušao pisati o nekoj temi … zastao bih i činilo mi se to nekako beskorisnim.

Ali nije!  I zato pristupam novoj fazi pisanja svog bloga. Biće to kratki, ali češći  postovi!

  1. No trackbacks yet.

Komentariši

